Cart 0

Akreditované kurzy

angličtiny

Mám Zájem

Jste pedagog, který stále hledá cesty, jak udělat výuku zajímavou a přitom efektivní?

Prošla vám rukama už spousta materiálů, ale stálo vás mnoho energie a času upravit je pro potřeby svých žáků? Chcete mít k ruce materiály, jež odpovídají vašim představám o ideální metodice?

Ideální metodika podle MELODY English:

  • Žáci zvládnou gramatiku přirozeně a přitom správně.
  • Slovní zásoba se osvojí aktivně a překvapivě rychle.
  • Bez problémů se zapojí i žáci se zvláštními výukovými potřebami.
  • Práce s tématy, která jsou v životě nejvíc potřebná

Přesně takové výsledky má metodika MELODY English, se kterou se nyní můžete seznámit na kurzu akreditovaném MŠMT.

Co vám kurz přinese:

1. Know-how, jak do výuky aktivně zapojit hudbu (a to i když vy sami nezpíváte a nehrajete na hudební nástroj).

2. Teoretickou stránku věci:

    • jak funguje dětský mozek,
    • jak se učí a proč je právě hudba nejefektivnější způsob,
    • jak ho v učení podpořit.

3. Seznámíte se s materiály MELODY English, které zahrnují vše, co k výuce budete potřebovat.

    • profesionálně zpracované autorské výukové písničky
    • výuková videa
    • metodické podpůrné materiály

4. Praktické zkušenosti

Aktivity na tabore

Kdy a kam na základní kurz „ANGLIČTINA HUDBOU“

Termín 1: 4. – 5. 11. 2022 v pátek 9 – 18h a sobota 9 – 13h – mPED Academy Centre, Lighthouse Towers, Jankovcova 1566, Praha 7

Termín 2: 11. – 12. 11. 2022 v pátek 9 – 18h a sobota 9 – 13h – ABC Music v.o.s., Michelská 300/60, Praha 4

Kdo vás kurzem provede: 

Kurzy vede zakladatelka Mgr. Aleny Burgetová, která v roce 2016 dala MELODY English život. Od doby prvního kroužku angličtiny v rámci družin se rodina MELODY English rozrostla a pro své lekce vytvořila širokou zásobu písniček a doplňkových aktivit. K hudebnímu základu tak přibyly pracovní listy, videa, online hry a komplexní soubor výukových materiálů. Důkazem funkčnosti zábavné metodiky MELODY English jsou stovky spokojených dětí i rodičů.

Po získání akreditace od MŠMT nyní nabízí svou práci k využívání učitelům angličtiny na základních školách.

Ohlasy na minulý kurz

Kdo s námi rád spolupracuje

Angličtina děti bavila moc, zatím jsme měli jen jednu hodinu, minulý týden nám do ní zasáhl státní svátek, každopádně Nice to meet you znělo mně i paní asistentce v hlavě ještě o víkendu 🙂
Za video děkuju, jsem za něj moc vděčná, všichni už se na zítřejší angličtinu moc těší, tak alespoň mají na co.

Jana Hýbnerová – ZŠ Formanská, Praha

Zítra učím AJ druháčky, již máme namalované a popsané oblečení v sešitě, potřebuji je naučit snadno a ideálně ukotvit v dlouhodobé paměti slovní obrat oblékni/obuj X svlékni /zuj. Vzpomínám si, v minulém roce jsme hráli mnoho prožitkových her, nicméně se ukázalo, že skoro nikdo ze třídy se ve vyšším ročníku na danou vazbu nevzpomněl. ( a já se tolik snažila  ). Dobrá letos jdu do hodiny s písničkou Melody English a jsem zvědavá, jaká bude odezva. Pouštím písničku Melody English – the clothes song. I ten nejtěkavější žáček zbystří a zaposlouchá se do písničky, kterou nezná. Podmanila si nás všechny rytmická melodie Hey put your ….. on and now take it off. Většina třídy ještě při prvním poslechu již sborově veselé křčí off, off a já vidím, že dnes máme vyhráno. Třídou se rozlévá uvolněná atmosféra jsme naladění na stejnou vlnu. Zpívám ukazuji, žáci pobrukují s hudbou. Ptám se, co znamení put on, take off? Dostávám odpověď, na kterou si přišli sami a chtějí písničku slyšet znovu, znovu a znovu. Využívám k tomu děti, připraví si oblečení z písničky, oblékají si je a svlékají v rámci textu a s velkou chutí si o odhazuj dálky, při anglickém pokynu and now take it off. Děti dostávají pracovní list, kam doplňujeme slovíčka, vystříháváme oblečení a lepíme je. Tak jak jdou v textu za sebou, k práci na pozadí hrajeme písnička a já sleduji, že hodně dětí ze třídy si písničku pobrukuje. Usmívám se a slyším vždy aktivního Jardu: „Paní učitelku, my chceme tu písničku dom, pošlete nám odkaz.“ Bohužel zvoní, loučíme se a já slibuji, že s písničkou začneme zas příští hodinu. Jdu do kabinetu, a s úsměvem na kolegy místo pozdravu vyhrknu And now take it off!
Následující hodina se odehrává v obdobném duchu, než nám do ní vkročí kolegyně. Vypínám hudbu, paní učitelka sdělí, co potřebovala, a já ji požádám o pár minut. Pošeptám dětem, že řekneme anglicky, ať si zuje boty a pak ponožky. A celá třída sborově paní učitelku zouvá z bot a zas obouvá a já mám na tváři široký úsměv. Podařilo se mi během dvou hodin ukotvit dětem dvě fráze a upevnit jim slovní zásobu oblečení.

Mgr. Martina Tietzová, ZŠ Mladá Boleslav

Ve škole jsme v loňském školním roce s Melody English absolvovali 2 projektové dny, při nichž měly děti možnost zažít angličtinu téměř všemi smysly. Programy byly pěkně připravené a děti spontánně vstoupily do role a vůbec jim nevadilo, že si hrají celou dobu v angličtině.
V každém z kurzů si žáci odnesli znalosti přiměřené svému věku. Po skončení lekce jsme ještě vždy dostali materiály k opakování a procvičování.
Skvělý program. Díky.

Mgr. Iva Spálenková – ZŠ Via Libertatis, Nelahozeves

Košík
Váš košík je prázdný.

Vypadá to, že jste si ještě nic nevybrali.